پیام خدا
به نام دوست که هر جه داریم از اوست
پیامی از طرف خدا
هر وقت بغض کردی و خواستی گریه کنی ولی دلیلش رو ندونستی بدون دل خدا برات تنگ شده ومیخواد صداش کنی
روی هر پله که باشی خدا یک پله از تو بالاتره نه به خاطر این که خداست به خاطر این که دستت رو بگیره

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۲ ساعت 10:14 توسط دبیرزبان - جهرم
|